28 Ocak – 4 Şubat 2012, Demazure Karakterleri Çalıştayı, Akdeniz Üniversitesi


Ayrıntılı bilgi için buraya tıklayınız.

One thought on “28 Ocak – 4 Şubat 2012, Demazure Karakterleri Çalıştayı, Akdeniz Üniversitesi

  1. Dr. Lascoux nun matematige yaklasimi son derece basit fakat olabildigince derin. Her genc matematikcinin bir noktada ruyasina giren – bunu ben de bulurdum dedigi – Schubert polinomlarini 80 lerin basinda Schutzenberger ile birlikte tarif etmistir.
    Ayrica kendisi cok tatlidir, zekidir, muhabetti hostur. Bekardir 🙂

    Ben bu altin firsati islerimin yogunlugundan dolayi kaciriyorum ama benim icin Dr. Lascoux nun derslerinden not tutup sonra neler ogrendigini bana anlatan herkeze kahve ismarlamarim.

Bir Yanıt Bırakın

